Seiten

Sonntag, 24. Oktober 2010

گردهمایی گروه همبستگی با مادران پارک لاله در وین
23 اکتبر 2010، هفته شصت و هشتم
حامیان مادران پارک لاله و پدران صلح در این هفته نیز در میدان آلبرتینا با در دست داشتن پلاکارد هایی که نشانگر نقض حقوق بشر در ایران است در کنار هم ایستادند و توجه افکار عمومی شهر وین را به وقایع ایرا ن جلب نمودند.
در هفته گذشته پس از 12 روز مریم نجفی ، دختر ژیلا مهدویان (ترمسی) و الناز زینالی دختر اکرم نقابی از مادرانی که در یورش ماموران امنیتی به منازل شان بازداشت شده بودند به قید کفالت آزاد شدند. مادران آن ها کماکان در بازداشت به سر می برند.
روز جمعه سی ام مهرماه گروهی از فعالان حقوق زنان و موکلان نسرین ستوده به دیدار خانواده این وکیل دادگستری در بند رفتند





.

Sonntag, 17. Oktober 2010

گردهمایی گروه همبستگی با مادران پارک لاله در وین
شانزدهم اکتبر 2010، هفته شصت و هفتم

شصت و هفت هفته است که حامیان مادران پارک لاله و پدران صلح در یکی از میادین پررفت و آمد شهر وین در کنار هم می ایستند و با دردست داشتن پلاکارد هائی در مورد نقض حقوق بشر در ایران، تصاویر کشته شدگان و زندانیان سیاسی بعد از انتخابات، توجه افکار عمومی شهر وین را به وقایع ایران جلب می کنند. آنها بدین وسیله حمایت خود را از خواسته های خانواده های جان باختگان: توقف حکم اعدام ، آزادی بدون قید وشرط زندانیان عقیدتی و سیاسی و محاکمه عاملان و آمران کشتار های 31 سال اخیر اعلام می دارند.
در هفته گذشته گروهی از اعضای تشکل مدنی مادران پارک لاله ، اکرم نقابی ، مادر سعید زینالی از مفقودشدگان کوی دانشگاه و ژیلا ترمسی مادر حسام ترمسی ، جوان 19 ساله زندانی پس از انتخابات ، به همراه دخترانش بازداشت شدند. شبنم مدد زاده دانشجوئی که به 5 سال حبس محکوم شده ممنوع الملاقات شد.. حشمت طبرزدی به 9 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد و در حالیکه برخی سایت ها از بازجویی های شبانه و شکنجه نسرین ستوده خبر می دهند ، خانواده این حقوقدان در بی خبری مطلق از او بسر می برند.








Montag, 11. Oktober 2010

گردهمایی گروه همبستگی با مادران پارک لاله در وین
نهم اکتبر 2010، هفته شصت و ششم

گروه همبستگی بامادران پارک لاله و پدران صلح این شنبه نیز در کنار هم ایستادند تا حمایت خود را از خواسته های خانواده های جان باختگان اعلام نمایند. روز دهم اکتبر روز جهانی مبارزه برای لغو مجازات اعدام است . مانیز همچنان پیگیر خواسته های خود ، توقف حکم اعدام ، آزادی بدون قید وشرط زندانیان عقیدتی و سیاسی و محاکمه عاملان و آمران کشتار های 31 سال اخیر ، می باشیم.

در گردهمائی این هفته خانم منصوره شجاعی یکی از اعضاء موسس کمپین یک میلیون امضاء، از بنیانگذاران مرکز فرهنگی زنان، از اعضای مدرسه فمینیستی زنان و عضو موسس و عضو هیئت مدیره اولین کتابخانه تخصصی زنان (کتابخانه صدیقه دولت آبادی) نیز حضور داشت








.

Montag, 4. Oktober 2010

گردهمایی گروه همبستگی با مادران پارک لاله در وین
دوم اکتبر 2010، هفته شصت و پنجم
گروه همبستگی بامادران پارک لاله و پدران صلح این شنبه نیز در کنار هم ایستادند تا حمایت خود را از خواسته های خانواده های جان باختگان و آنهائی که برای ارتقاء حقوق بشر در ایران در بند نشسته اند اعلام نمایند.

ما مقاوم در کنار هم می ایستیم و خواسته های زیر را پیگیری می کنیم
- توقف حکم اعدام
- آزادی بدون قیدو شرط زندانیان عقیدتی و سیاسی
- محاکمه عاملان و آمران کشتار جوانانی که برای به دست آوردن ابتدایی ترین حقوق خود، یعنی حق تعیین سرنوشت، جان خود را از دست دادند