Seiten

Sonntag, 6. März 2011

گردهمایی حامیان مادران پارک لاله در وین

5 مارچ 2011 ، هفته هشتاد و هفتم

مادران پارک لاله ، مادران داغدار و حامیانشان درآخرین اطلاعیه خود اعلام کرده اند که در روز 8 مارچ ، روزجهانی زن، همراه با همه زنان جامعه خود اعتراضات آرام و مدنی خود را برگزار خواهند کرد و اعلام کرده اند که " ما نه حزبیم، نه دسته ایم، نه گروهیم، نه تشکیلات. بلکه مامادران وزنان خودجوشی هستیم که بعد از وقایع انتخابات در کنار دیگر خانواده های داغدار مرهمی بر دل داغدارشان می باشیم " .

خبر گزاری حقوق بشر خبر از بازداشت ده ها تن در روز 25 بهمن ماه می دهد که در بازداشتگاه سپاه در افسریه متحمل آزار فراوان شدند .

در خبر ها می خوانیم 150 فعال حقوق بشر ، سیاسی ، دانشگاهی و فرهنگی برای آزادی کوروش زعیم و دیگر زندانیان سیاسی و عقیدتی به دبیر کل سازمان ملل نامه نوشته اند.

به دنبال فراخوان ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، برای راهپيمايی در روز ۲۵ بهمن در حمايت از قيام مردم مصر و تونس و برگزاری تظاهرات در تهران و چند شهر ديگر ايران، مقام‌های جمهوری اسلامی با افزايش محدوديت‌ها برای اين دو رهبر مخالفان، در آغاز آنها را به طور کامل در حصر خانگی قرار داده و برخی از سايت‌های خبری مخالفان از انتقال زهرا رهنورد، فاطمه کروبی، ميرحسين موسوی و مهدی کروبی به زندان حشمتيه خبر دادند.

بیش از 200 تن از دانشجویان دانشگاه شیراز به علت حضور در تجمع اعتراضی به محرومیت تحصیلی محکوم می شوند.

ما حامیان مادران پارک لاله در وین مثل هفته های گذشته گردهمائی اعتراضی خود را برگزار کردیم.

مادران پارک لاله ، مادران جانباختگان سی و یک سال گذشته، خواستار محاکمه آمران وعاملان اعدام ها ، شبیخون به منازل، به خاک وخون کشیدن خوابگاه ها، کشتارهای قومی و دینی ، زندان ، شکنجه ، تجاوز و ترور هستند. مادران پارک لاله مخالف هرگونه قتلی با هر شکل و هر نامی هستند. مادران پارک لاله خواهان آزادی بی قیدو شرط همه زندانیان سیاسی ، عقیدتی و مدنی هستند، اعدام را یک قتل سازمان یافته می دانندو وخواهان لغو قانون مجازات اعدام هستند.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen