Seiten

Montag, 28. November 2011

گردهمائی حامیان مادران پارک لاله در وین
هفته صد و بیست و پنجم، 26 نوامبر 2011

حامیان مادران پارک لاله در وین این هفته در کنار خانم ویدا حاجبی تبریزی و آقای حسین منصوری برنامه گردهمائئ هفتگی خود را برگزار کردند. خانم حاجبی نویسنده کتاب های داد و بیداد و یادها، که در رژیم گذشته چندین سال را بعنوان زندانی سیاسی در زندان گذرانده بود و آقای حسین منصوری پسر خوانده فروغ فرخزاد، شاعر و مترجم، به دعوت سازمان فرهنگی کوول در وین حضور داشتند. حامیان مادران پارک لاله در وین این فرصت را غنیمت شمرده و از آنان دعوت کردند تا به جمع آنها بپیوندند.
در هفته گذشته افشین اسانلو، فعال کارگری و زندانی سیاسی که از یک سال پیش در زندان اوین به سر می برد به خاطر ضربات متعدد کابل که باعث پارکی در کف پا و ایجاد غده در کتف او شده به بیمارستان منتقل شد.مهدیه گلرو فعال دانشجوئی محکومیت تازه خود را آغاز کرد، رضا شهابی فعال کارگری دست به اعتصاب غذا زد و حکم اعدام یازده نفر در شیراز به اجرا در آمد.
در ایران هیچ فرد یا گروه معترضی حق زندگی ندارد. افراد با کوچک ترین مخالفتی یا ازهستی ساقط می شوند و یا سر از زندان در می آورند.
آیا زمان آن نرسیده که به این نقض آشکار حقوق بشر به طور گسترده اعتراض کنیم؟
ماحامیان مادران پارک لاله در وین کشتارهای سی و سه سال گذشته، کشتار های دهه 60 و کشتار دسته جمعی زندانیان سیاسی در سال 67 را محکوم می کنیم و مانند تمام خانواده های داغدار سی و سه سال گذشته، خواستار محاکمه آمران و عاملان اعدام ها، شبیخون به منازل، به خاک و خون کشیدن خوابگاه های دانشجوئی، کشتار های قومی و دینی، زندان، شکنجه، تجاوز وترور هستیم. خواهان آزادی بی قیدو شرط همه زندانیان سیاسی، عقیدتی و مدنی هستیم. اعدام را یک قتل سازمان یافته می دانیم و خواهان لغو قانون مجازات اعدام هستیم.








Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen