Seiten

Dienstag, 1. Februar 2011


گردهمایی گروه همبستگی با مادران پارک لاله
در وین
شنبه 29 ژانویه 2011

بازهم اعدام و دوباره اعدام . امروز زهرا بهرامی نیز اعدام شد . مانند حسین خضری , جعفر کاظمی و بسیاری دیگر که نفس هاشان توسط رژیم اسلامی ایران قطع شده است . شنبه 29 ژانویه متاثر و غمگین از نادیده گرفته شدن هر روزه ی ارزشهای انسانی و جان هموطنان ایرانی مان همچون هشتاد و یک هفته ی پیش گردهم آمدیم و با برافراشتن پرچم ها و عکس هایمان کنار هم ایستادیم تا ندای مادران پارک لاله و زندانیان سیاسی و عقیدتی در بند باشیم .
مادران پارک لاله ، مادران جانباختگان سی و یک سال گذشته، خواستار محاکمه آمران وعاملان اعدام ها ، شبیخون به منازل، به خاک وخون کشیدن خوابگاه ها، کشتارهای قومی و دینی ، زندان ، شکنجه ، تجاوز و ترور هستند. مادران پارک لاله مخالف هرگونه قتلی با هر شکل و هر نامی هستند. مادران پارک لاله خواهان آزادی بی قیدو شرط همه زندانیان سیاسی ، عقیدتی و مدنی هستند، اعدام را یک قتل سازمان یافته می دانندو وخواهان لغو قانون مجازات اعدام هستند.
به اکسیون شنبه آینده حامیان مادران پارک لاله در وین برای اعتراض به مجازات اعدام در ایران بپیوندید : شنبه 5 فوریه 2011 میلادی از ساعت 15 الی 16 در آلبرتینا پلاتز شهر وین

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen