Seiten

Sonntag, 6. Februar 2011

گردهمایی گروه همبستگی با مادران پارک لاله در وین
5 فوریه 2011 ، هفته هشتادوسوم

باد ما را نخواهد برد. سیل و طوفان ما را ازجا نخواهد کند، در یخبندان زمستان برف برسرمان باریده و سوزش سرما را در پاهایمان احساس کرده ایم ، اما از پا نیفتاده و نخواهیم افتاد.
وقتی با حکومتی طرف هستیم که در شش هفته بیش از 121 نفر را به دار آویخته ، برای فعالان جنبش های زنان، دانشجویان، روزنامه نگاران ، وکلا، کارگران و فعالان حقوق بشر احکام سنگین زندان صادر کرده چگونه می توانیم سکوت کنیم .
جمهوری اسلامی ، حکومتی که دستش به خون بسیاری افراد بی گناه آلوده است ، این حکومت تزویر و ریا ، محکوم به فناست . ما پایدار می ایستیم و تا رسیدن به خواسته هایمان که همان خواسته های مادران پارک لاله است دست از تلاش برای رسوا کردن این حکومت ظلم و فساد بر نمی داریم .
مادران پارک لاله ، مادران جانباختگان سی و یک سال گذشته، خواستار محاکمه آمران وعاملان اعدام ها ، شبیخون به منازل، به خاک وخون کشیدن خوابگاه ها، کشتارهای قومی و دینی ، زندان ، شکنجه ، تجاوز و ترور هستند. مادران پارک لاله مخالف هرگونه قتلی با هر شکل و هر نامی هستند. مادران پارک لاله خواهان آزادی بی قیدو شرط همه زندانیان سیاسی ، عقیدتی و مدنی هستند، اعدام را یک قتل سازمان یافته می دانندو وخواهان لغو قانون مجازات اعدام هستند







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen