Seiten

Montag, 17. Januar 2011


گردهمایی گروه همبستگی با مادران پارک لاله در وین
15 ژانویه 2011، هفته هشتادم

امروز عکس های حسین خضری را همراه با سایر محکومین به اعدام و زندانیان سیاسی در دست داشتیم . بعد ا ز اکسیون هفتگی به خانه می رسم . اولین خبر حاکی از اعدام این مرد جوان ایرانی در ارومیه است .
حسین خضری، صبح امروز در زندان مرکزی ارومیه به دار آویخته شد
در بهتی درد ناک فرو می روم . چگونه خوشبینانه تصور می کردم که با یک اکسیون بتوانیم از اعدام او جلوگیری کنیم. امشب حامیان مادران پارک لاله در وین هر کدام در گوشه ای سوگوارند. عکس حسین لحظه ای از جلوی چشمم دور نمی شود و رنج نامه اش ذهنم را آزاد نمی کند .

وی در رنجنامه ای که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار داده بود شکنجه های جسمی خود را به قرار زیر اعلام کرده بود"
1- کتک زدن به مدت چندین ساعت در هر روز
2- ایجاد فشار روحی و روانی در حین بازجویی
3- تهدید بازجوهایم مبنی بر آن که اگر آن مواردی که می میگوئیم قبول نکنی به برادر و داماد خانوداه شما می توانیم برچسب فعالیت های غیر قانونی علیه نظام بزنیم
4- ضربه زدن با لگد به اندام های تناسلی من و خونریزی و تورم آن نواحی از بدنم به مدت چهارده روز
5- پارگی پای راستم تقریبا به اندازه 8 سانتیمتر به علت ضربه محکم پای بازجو که هنوز قابل مشاهده است
6- وارد کردن ضربات متعدد به تمامی بدنم با با توم

در دادگاههای فرمایشی جمهوری اسلامی فعالان حقوق بشر و آزادی خواهان را با استناد به اتهامات واهی بی پروا به اعدام محکوم می کنند و پنهان از وکیل مدافع و خانوادهً رنجدیده اش او را به پای دار می برند. ما به حسین هایمان افتخار می کنیم و دستاورد تلاش ها و استقامت آنها را در راه آزادی ارج می نهیم. ما پایدا ر می ایستیم و تا رسیدن به خواسته هایمان، که همان خواسته های مادران پارک لاله است، دست از تلاش برای رسوا کردن این ظلم و فساد حکومتی بر نمی داریم .

مادران پارک لاله ، مادران جانباختگان سی و یک سال گذشته، خواستار محاکمه آمران وعاملان اعدام ها ، شبیخون به منازل، به خاک وخون کشیدن خوابگاه ها، کشتارهای قومی و دینی ، زندان ، شکنجه ، تجاوز و ترور هستند. مادران پارک لاله مخالف هرگونه قتلی با هر شکل و هر نامی هستند. مادران پارک لاله خواهان آزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی ، عقیدتی و مدنی هستند، اعدام را یک قتل سازمان یافته می دانندو وخواهان لغو قانون مجازات اعدام هستند




.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen