Seiten

Sonntag, 13. Februar 2011

گردهمایی گروه همبستگی با مادران پارک لاله در وین
12 فوریه 2011 ، هفته هشتادوچهارم

در روزهائی که مردم مصر سرنگونی دیکتاتوری حسنی مبارک را جشن گرفته اند ، آزادی خواهان در یمن و الجزایر در اعتراض به حکومت های دیکتاتوری دست به راهپیمائی اعتراضی زده اند ، در ایران ده‌ها نفر را به نیت ارعاب نسبت به شرکت در راهپیمایی ۲۵ بهمن دستگیرکرده اند.
تقی رحمانی، صالح نقره‌کار، محمد حسین شریف زادگان، کوروش زعیم ، صدرالدین بهشتی، مازیار خسروی، پیمان عارف، فریبا ابتهاج و مصطفی میراحمدی‌زاده، نزهت امیرآبادیان، غلامحسین محمودی، میثم محمدی و امید محدث از جمله بازداشت شدگان روزهای اخیر هستند.
کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی خبر از حمله قلبی منصور اصانلو در زندان رجائی شهر داده و تعدادی از حامیان مادران پارک لاله ، دکتر لیلا سیف اللهی، ژیلا کرم زاده مکوندی، الهام احسنی و فاطمه رستگاری نسب در دادگاه انقلاب محاکمه شده اند ، همچنین در آستانه 25 بهمن بر بازداشت فعالین دانشجوئی افروده شده است.
ما حامیان مادران پارک لاله در وین ضمن تبریک به مردم تونس و مصر ، به آزادی خواهان در سایر کشور های منطقه درود می فرستیم و تا کسب آزادی و استقرار دموکراسی در سرزمینمان دست از تلاش بر نخواهیم داشت .
مادران پارک لاله ، مادران جانباختگان سی و یک سال گذشته، خواستار محاکمه آمران وعاملان اعدام ها ، شبیخون به منازل، به خاک وخون کشیدن خوابگاه ها، کشتارهای قومی و دینی ، زندان ، شکنجه ، تجاوز و ترور هستند. مادران پارک لاله مخالف هرگونه قتلی با هر شکل و هر نامی هستند. مادران پارک لاله خواهان آزادی بی قیدو شرط همه زندانیان سیاسی ، عقیدتی و مدنی هستند، اعدام را یک قتل سازمان یافته می دانندو وخواهان لغو قانون مجازات اعدام هستند






.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen