Seiten

Montag, 10. Oktober 2011

گردهمائی حامیان مادران پارک لاله در وین
هفته صدو هجدهم، 8 اکتبر 2011

روز دهم اکتبر، روز جهانی علیه اعدام، برای نخستین بار، در سال ۲۰۰۳ میلادی در اولین نشست اتحادیه ی اروپا برای مبارزه با مجازات اعدام اعلام شد. ایران یکی از کشورهایی است که احکام اعدام در آن به اشکال مختلف و در انظار عمومی به طرز وحشتناکی به اجراء در می آید. رژیم جمهوری اسلامی با اعدام کودکان، ملیت های مختلف ، دگر اندیشان ،اقلیت های جنسی و اقلیت های مذهبی، مقام دوم اعدام در جهان را داراست .
روز8 اکتبر به دنبال فراخوان حامیان مادران پارک لاله به مناسبت روز جهانی علیه اعدام حامیان مادران پارک لاله دروین د رهوای طوفانی و زیر بارش شدید باران گردهمائی خود را برگزار کردند .
ماحامیان مادران پارک لاله در وین کشتارهای دهه 60 و کشتار دسته جمعی زندانیان سیاسی در سال 67 را محکوم می کنیم و مانند تمام خانواده های داغدار سی و سه سال گذشته، خواستار محاکمه آمران و عاملان اعدام ها، شبیخون به منازل، به خاک و خون کشیدن خوابگاه های دانشجوئی، کشتار های قومی و دینی، زندان، شکنجه، تجاوز وترور هستیم. خواهان آزادی بی قیدو شرط همه زندانیان سیاسی، عقیدتی و مدنی هستیم. اعدام را یک قتل سازمان یافته می دانیم و خواهان لغو قانون مجازات اعدام هستیم.












Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen