Seiten

Montag, 5. Dezember 2011

گردهمائی حامیان مادران پارک لاله در وین
هفته صد و بیست و ششم ، 3 دسامبر 2011

حامیان مادران پارک لاله در وین این هفته در هوای طوفانی و بارانی گردهمائی خود را برگزار کردند
در هفته ای که گذشت کوهیار گودرزی، فعال حقوق بشر و عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر پس از چهارماه بازداشت موقت، به شعبه ۲ بازپرسی دادسرای اوین انتقال یافت و مورد تفهیم اتهام قرار گرفت. عسل اسماعیل زاده فعال سیاسی اصلاح طلب، بار دیگر به دادگاه انقلاب اسلامی احضار شده است. منیژه صادقی، شهروند اهل سنندج از سوی ماموران امنیتی بازداشت و به زندان منتقل شده است. نادر کسایی، شهروند بهایی ساکن سمنان جهت اجرای حکم حبس بازداشت شد. مریم جلیلی نوکیش مسحی که از تابستان سال جاری در بازداشت به سر می‌برد به دو سال و نیم زندان محکوم شده است.
در ایران هیچ فرد یا گروه معترضی حق زندگی ندارد. افراد با کوچک ترین مخالفتی هستی شان نیست می شود و یا سر از زندان در می آورند.
آیا زمان آن نرسیده که به این نقض آشکار حقوق بشر به طور گسترده اعتراض کنیم؟
ماحامیان مادران پارک لاله در وین کشتارهای سی و سه سال گذشته، کشتار های دهه 60 و کشتار دسته جمعی زندانیان سیاسی در سال 67 را محکوم می کنیم و مانند تمام خانواده های داغدار سی و سه سال گذشته، خواستار محاکمه آمران و عاملان اعدام ها، شبیخون به منازل، به خاک و خون کشیدن خوابگاه های دانشجوئی، کشتار های قومی و دینی، زندان، شکنجه، تجاوز وترور هستیم. خواهان آزادی بی قیدو شرط همه زندانیان سیاسی، عقیدتی و مدنی هستیم. اعدام را یک قتل سازمان یافته می دانیم و خواهان لغو قانون مجازات اعدام هستیم.








Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen